dimecres, 30 de juny del 2010

Mallorquí

Ses onades arribaven a s'arena
i s'estenien damunt es teu nom,
el borraren i quedà en es record,
de castells aixecats a s’infantesa.
 
Puc recordar es renou de ses ones,
que sentia quan anàvem a passejar,
caminant per sa vorera de la mar,
sempre recordaré aquelles estones.

Tanc ets ulls i puc recordar,
s'imatge de com surtia es Sol,
asseguts sense fer renou,
tot sols agafats de sa mà.

Sentiem ets primers pescadors,
que passaven amb ets seus llaüts,
saludaven amb un bon dia mut,
i se perdien dins sa primera claror

Es Sol se començava a alçar,
i sa gent arribada no era d'aquí,
se que colca dia te tornaré a tenir,
mentres mos banyi s'aigo de la mar.
                                                            Pedro L.G.

Aquest poema va dedicat a tots aquells que com jo estan estudiant fora de ses Balears, fora de ca seva. Es fet de llegir-lo mos crea aquella imatge de ca nostra dins sa nostra ment.

Amb ganes de viure aquest poema.



4 comentaris:

Xitus ha dit...

Recordo una posta de sol a Pollensa (Pollença?). Any 91, jo tenia 10 anys...Amb els pares. Anàvem caminant des de l'hotel fins la platja de Pollens/ça i aquella posta de sol va quedar gravada...De tornada resàvem per un taxi, ens vam girar, i va aparèixer. D'aquelles coses que dius...Màgiques?
El teu poema m'ha recordat aquell màgic instant, gràcies, Pere...

Unknown ha dit...

Que bonica... m'agrada molt.
ESTER

Joan M. Roig ha dit...

Està molt bé. M'agrada!

Síl (Dylan) ha dit...

Què bonic!:)